STEP & FAT BURNING Lubisz tańczyć w rytm dobrej muzyki? Chcesz skutecznie spalić zbędne kilogramy bawiąc się przy tym znakomicie? To mamy coś dla Ciebie. Dance aerobik to ćwiczenia odchudzające typu aerobic, ale połączone w kroki taneczne, przez co można jednocześnie bawić się świetnie i rzeźbić swoją sylwetkę. Dance aerobik jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które uwielbiają tańczyć

czas: 55 min, spalane kalorie: do 800

FORMA W CIĄŻY – zajęcia dla kobiet  w ciąży, które chcą aktywnie przygotować się do okresu macierzyństwa. Ćwiczenia zawierają elementy bezpiecznego fitnessu, delikatnego stretchingu oraz technik oddychania. Wpływają na poprawę ruchowości i stabilności stawów, kręgosłupa, bioder oraz stawów krzyżowo-biodrowych, które w okresie ciąży są szczególnie narażone na przeciążenia. Treningi są bezpieczne, dostosowane do możliwości ćwiczących.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 250

FIT MAMA to zajęcia fitness dla kobiet z dziećmi, także niemowlakami w zależności od samopoczucia Mamy. Wspólne zajęcia umożliwiają zwiększenie więzi między mamą a dzieckiem. Pozwalają  na szybszy powrót do formy z przed ciąży bez konieczności rozstania się z maleństwem. Celem ćwiczeń jest połączenie relaksu, odprężenia i zabawy z poprawieniem kondycji i polepszeniem samopoczucia każdej mamy. Zajęcia łączą elementy zajęć  ABT, BS, pilates i stretching,.Ćwiczenia są prowadzone w tempie,w którym nie stanie się krzywda dzieciom, a muzyka i jej głośność dobrana jest do słuchu małych klientów.

czas: 60 min, spalane kalorie: do 250

PŁASKI BRZUCH  jest to trening spalający tkankę tłuszczową, poświęcone w największej części mięśniom brzucha. Zajęcia te podnoszą wydolność układu oddechowego i krążenia. Aby osiągnąć doskonały efekt, podczas ćwiczeń, kształtowane są także mięśnie kręgosłupa.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 575

PILATES trening wzmacniająco- rozciągający mięśnie całego ciała. Zajęcia przy relaksującej muzyce pozwalają na własne tempo ćwiczeń i pełną koncentrację nad pracą wszystkich mięśni.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 250

SZTANGA są to zajęcia ze specjalną sztangą dzięki, której można regulować obciążenie wg własnych potrzeb.  Sztangi swoją prostotą i szybkimi efektami  przyciąga największych fanów fitnessu. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 560

PROJEKT FORMA to zajęcia mające na celu poprawę sprawności, budujące siłę, wytrzymałość, zwiększające wydajność. Obok lepszej formy zyskujemy dodatkowo lepszą sylwetkę. Duży nacisk na poprawną technikę. 

czas: 55 min, spalane kalorie: do 560

TBC ta tajemnicza nazwa kryje w sobie skrót angielskich słów „Total Body Conditioning”oznaczających ogólnorozwojowy trening dla całego ciała.
Rytmiczne ćwiczenia przy muzyce są odpowiednie dla obydwu płci i każdej grupy wiekowej. Są idealne dla fanek fitnessu. Podczas zajęć wykorzystujemy ciężarki, gumową taśmę i piłki. Ćwiczenia TBC modelują sylwetkę i nie obciążają stawów. Pomagają spalać zbędną tkankę tłuszczową, poprawiają kondycję ciała oraz znacznie wpływają na poprawę koordynacji ruchowej.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 600

CROSS TRX – Wytrzymałościowo-siłowe zajęcia, których głównym założeniem jest poprawienie ogólnej sprawności poprzez doskonalenie cech motorycznych. Cross-TRX to trening z wykorzystaniem taśm TRX, które angażują praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, zwłaszcza mięśnie brzucha i lędźwi. Stopień trudności zależy od kąta nachylenia ciała względem podłoża, każde ćwiczenie możesz dostosować do swoich aktualnych możliwości i wykonywać je w bezpieczny sposób.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 850

ZGRABNE UDA I POŚLADKI to zajęcia, które mają na celu wzmocnić i ujędrnić dolne partie ciała. Regularne ćwiczenia zapewniają zgrabna sylwetkę, jędrne uda i pośladki.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 575

ZUMBA to zainspirowana latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku. Zumba to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 850

BODY WORKOUT to zajęcia wzmacniające mające na celu harmonijny rozwój całego organizmu, trening składa się z wielu ćwiczeń będących połączeniem treningu funkcjonalnego, kulturystycznego (wykonywanych na czas) oraz elementów cardio zaczerpniętych i inspirowanych sztukami walki, łączy w sobie elementy wpływające na rozwój kondycji, koordynacji ruchowej, a także wytrzymałości i siły dynamicznej.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 737

Jumping fitness

to trening cardio, polegający na ćwiczeniach na jednoosobowej trampolinie wykonywanych w rytm muzyki. Ćwiczenia mogą być bardzo spokojne, polegające na lekkim kołysaniu się na trampolinie, bez wybijania się do góry lub podnoszące tętno (bieg w miejscu albo taniec). Mogą również polegać na skakaniu (obie stopy odrywają się od trampoliny), podczas którego wzmacniają się mięśnie brzucha, pośladków i nóg. Dzięki możliwościom zastosowania wielu ruchów oraz technik jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała (zmuszając mięśnie, zwłaszcza głębokie, do szybkich skurczów), a miękka powierzchnia trampoliny zapewnia amortyzację (w odróżnieniu od twardej ziemi), dlatego nie obciąża stawów.

Regularne treningi na mini trampolinie:

  • wspomagają krążenie limfatyczne poprzez stymulowanie zastawek tego układu
  • dotleniają tkanki oraz zwiększają pojemność płuc
  • poprawiają prace układu krążenia
  • zmniejszają ciśnienie krwi, a także mogą pomóc osobom które wymagają rehabilitacji po problemach z mięśniem sercowym
  • zmniejszają obrzęki
  • zwiększają aktywność funkcjonalną czerwonego szpiku i stymulują go do produkcji czerwonych krwinek
  • przyspieszają przemianę materii
  • stymulują trawienie oraz przyczyniają się do uwalniania toksyn z organizmu
  • wzmacniają mięśnie (zwiększają liczbę mitochondriów w komórkach mięśniowych)
  • poprawiają koordynację ruchową oraz równowagę, zwiększają wydolność organizmu
  • nie obciążają stawów ani kręgosłupa, obniżają stężenie cholesterolu i trójglicerydów we krwi
  • zwiększa wytrzymałość układu mięśniowo-szkieletowego
  • modelują sylwetkę i pozwalają spalić do 1000 kcal na godzinę

czas: 50 min, spalane kalorie: do 1000

AEROBOX to trening łączący elementy fitnessu, boksu oraz innych sztuk walki (kick-boxing). Te dynamiczne, wykonywane przy muzyce ćwiczenia, przyspieszają tempo spalania tkanki tłuszczowej, wzmacniają mięśnie ramion, nóg, tułowia, rozwijają szybkość, zwinność i wytrzymałość. Podczas jednej godziny aeroboksu możesz spalić nawet od 600 do 800 kalorii.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 800

JOGA – Spokojny trening ciała i umysłu poprawiający przepływ energii w ciele. Znana od tysięcy lat praktyka jogi prowadzi do posiadania zdrowego ciała, uczy opanowanego oddechu, relaksuje i pomaga usuwać stres.

czas: 90 min, spalane kalorie: do 340

X -TRAINING (EXTREME TRAINING) – kompletny trening całego ciała, łączący elementy aerobowe z siłowymi, podczas którego wzmocnisz i wysmuklisz swoje ciało, spalisz tkankę tłuszczową oraz zwiększysz wydolność układu sercowo – naczyniowego. Trening ma charakter obwodowy – ćwiczący przechodzą kolejno z jednej stacji na następną, a instruktor czuwa nad poprawną techniką ćwiczeń i motywuje do dania z siebie jeszcze więcej. Trening z wykorzystaniem TRX i sztangi.

czas: 55 min, spalane kalorie: do 750

EXPRESS FIT – 30-minutowy intensywny trening interwałowy i superszybka recepta na spalenie tkanki tłuszczowej. Trening oparty jest na krótkich, lecz intensywnych sekwencjach, podzielonych krótkimi okresami odpoczynku – wszystko po to, aby do maksimum pobudzić metabolizm i sprawić, aby Twoje kalorie spalały się jeszcze wiele godzin po treningu. Trening polecany nie tylko dla kobiet, ale również dla mężczyzn, jako idealne uzupełnienie treningu siłowego.

czas: 30 min, spalane kalorie: do 300

ROLOWANIE – Rolowanie to tak naprawdę automasaż za pomocą wałka (zwanego także rollerem czy rolką). Masaż ten mam na celu rozluźnić i nawodnić powięź. Jest to tkanka otaczająca nasze mięśnie, stawy, ścięgna, kości, narządy i tworząca taki kombinezon, który mamy na sobie, pod skórą, a który łączy wszystkie te elementy. Słabo nawodniona powięź czy zbyt napięta (co najczęściej spowodowane jest trybem życia czy złą higieną treningu) ma dużo gorszą ruchomość, jest podatna na uszkodzenia, może powodować ból oraz znacznie ograniczać naszą mobilność i zakres ruchu.

Zastępstwa w styczniu

 KiedyZa kogoZajęcia poprowadzi
1
2
3
4
5